La frase

Us dic disfruteu la vida envoltats d'aquelles persones que més vulgueu i disfruteu tots els moments amb ells per que el temps passa i els moments i segons passats amb qui t'estimes no es tornen a repetir.



Salut!!! A viure la vida!!



miércoles, 28 de enero de 2009

Amics per sempre, assesoria profesional




Bueno aquesta foto es de la meua assesoria personal
situada el C/Meritxell portal: X-8; pis: 4; porta: Z
En aqesta foto no apareix Deisi que es la secretaria que
em sol atendre a mi. Pobra sempre esta mig malalta i
jo que soc roin mai li done vacances epcepte si es força
major es clar. Per cert en aquesta foto Deisi no esta per que
la sala de secretaries es mol més gran ja que es una
assesoria important.



Bueno pos en aquesta foto apareix una de les assesores
expertes la Srta.Meri ella es la meva esperta que m'assesora
sobre tot el que tinc que fer en el dia i com he d'organitzarme les meues tasques.
I com que tenim tan bona relació al final ens vam fer amics i
tot, però com que tenim que anar cadascu a la seva feina
es a dir ella assesorar i estudiar i jo estudiar llavan no es podem veure massa i la nostra relació d'amics s'esta degaradan un poc.
No obstan ja que no la veig entre semana li faig recordar lo bé que ens ho passem durant els caps de setmana.
Quan arrivará el proxim dia per a voret altra volta??
Res més Meri que eres la puta ama de la assesoria i dels dibuixos bueno i tame la millor amiga que he conegut mai.
Un abraç mol fort del encarregat d'escriure aquest blog.

5 comentarios:

  1. Bé Torlà, graciosa la història que has montat per dir-li a Meri lo molt que l'estimes.
    haha :)

    Ens veurem pronte! ^^

    ResponderEliminar
  2. la historia es veritable per informació
    de tots els lectors

    ResponderEliminar
  3. Mataaaaaoooooo!!











    pero molt bonic....

    auu..

    ResponderEliminar
  4. waaaaa torlaa!!! jajaj
    kuan meu vas di x telf no mo vaig creure de veres! moltisimes gracies x fer esta entrada tan bonika x mi! de veres k estan les coses com estan aprecie un webo un detall aixina! tranki k la nostra relacio sempre existira i no mai deixarem d ser amics, aaahhh i sempre k crides estara Deisi al telefono! l'he fet fija yaaa!jajaja
    bueno torly espere voret ui i donate un abraç mol fort! t'estime!:)

    ResponderEliminar
  5. :) Vale, pues he equivocat.
    els grans genis també ho fan.

    :D
    torlàaa! L.

    ResponderEliminar