La frase

Us dic disfruteu la vida envoltats d'aquelles persones que més vulgueu i disfruteu tots els moments amb ells per que el temps passa i els moments i segons passats amb qui t'estimes no es tornen a repetir.



Salut!!! A viure la vida!!



lunes, 19 de enero de 2009

Visca san antoni!!

A pesar de no ser, ni compartir idees catoliques
celebre que gracies a les religions tenim festes,
bueno si no de totes maneres tambe s'inventarie alguna escusa per a fer festa.
La cuestió es això ferfesta que correga el alcohol i que
ballem i que ens ho pasem be.
Hui amb commoració de que el dissabte va ser san
Antoni vaig ha parlar de tradiccions i de la festa.
Comunique que poc a poc i per falta de diners les tradiccions se vn perden i vulguem o no al cap del temps desapareixeran del tot.
Com a eixemple vaig a ficar un petit mas en el qual

vaig anar a tocar amb la banda el any passat van fer bous en aquell mas i la gent no cavia ni el dia qu anavem a tocar ni el dia de bous i això ho fan desde fa ya molts anys.
Doncs aquest anyla gent que hi havia a la plaça se podia contar
amb la ma i pensareu serà per qu toquen malament, doncs no
es per que es un mas i aquest any ja no han fet bous.
Bueno i jo pense i dic per això tenim que lluitar per que no se perguen les festes les tradicions ni la població rural.


Vaig a explicar en que consisteix la festa bueno com supose que sabeu san antoni es el sant dels aimals.
Doncs a Vilafames la gent paseja junt als seus animals (hi ha gent que porta mansos i tots com el meu amic Lucas) i amb companyia dels dolsainers i tabaleters per les diferents fogueres del poble on els reparteixen rollos, finalment arriven a la ultima.
On es reparteix mistela, figues i rollos donen 3 voltes a la foguera donen voltes a chiquets en cavall i això i ja està.
No no esta del tot despres lo millor discomovil
montada per els quintos on personalment m'ho vaig pasar mol be tots els altres suposo que tambe.













Res més visca san antoni!!! i visca els quintos!!!
especialment quintos 2010!!

1 comentario:

  1. Torlà que sí, que Vilafamés té unes festes un tant rares però divertides. Que Lucas va traure un Manso, sí sí, tens raó...però,
    CALIE PENJAR EIXES FOTOS? putes hores de la matinadaaa.x) ia me les passaràs!
    hahaha.

    Aleee VISCA ELS QUINTOS i LES QUINTES 2010!
    Nada más, adéeeu! (L)

    ResponderEliminar