La frase

Us dic disfruteu la vida envoltats d'aquelles persones que més vulgueu i disfruteu tots els moments amb ells per que el temps passa i els moments i segons passats amb qui t'estimes no es tornen a repetir.



Salut!!! A viure la vida!!



jueves, 15 de enero de 2009

Diversos tipos de decoració





Així com anteriorment he parlat dels diferents
tipus de deixalles ara vaig a parlar dels diferents
tipus de decoració.


Podem parlar de dos tipus de decoracions la moderna
y la clàssica però jo us vaig a parlar d'una un tant estranya
y es quan es uneix el modern en lo clàssic i per lo tant més
prop a la antiguitat.
El exemple clar d'açò es el tió eixe que esta alquilat en la
Zarzuela el tal Juan Carlos eixe per que esta ai
que estem encara en la edat mitja o això que hi han monarquies.
Y una pregunta mol important, que es el que fa?
que encara no ho se ni jo i suposo que ningú em sabrà
facilitar la resposta.
Llavors volem una cosa coherent que siga de lògica
i el que jo veig logic en ple segle 21 es que no hi haja rei
així us ànimes que crideu amb mi.Visca la república!! volem estar en aquesta època
i seguir al que esta lligat amb ella.





2 comentarios:

  1. Ei!
    Gràcies!!
    Sempre es bó que el algú admire el que escrius!
    Amic de Pere ehh..xD
    Què vas al Penyagolosa? Jo vaig al Sos.

    En quant al tema de la República, estic a favor de la República Independent dels Països Catalans, ja que l'objectiu és lliurar-se de l'Estat Espanyol, que és l'opressor.
    El Rei pot ser el cap de l'exèrcit i tindre moltes relacions internacionals...però en el temps en que estem...dona un poc de vergonya.

    En fi.. que m'enrotlle massa xDDD

    Saluuut!!

    ResponderEliminar
  2. eii carlitos...!
    he de deixar-te claretes unes coses (la cuestió és criticar, raonablement clar...) la funció d'un rei i la seua familia, dins d'un estat teoricament democratic com és l'estat espanyol, és de representar el pais allà on va. si no hi haGUERA rei qui o faria seria el president de la republica, i està demostrat (encara que alfons deigue ke no se pot) que les republikes resulten més cares a la població que les monarquies..., cal ke et diga algo més?

    weno, ara toca dir ke si, soc antimonarquic i preferisc ke els meus impostos, encara que resulte més car, vagen destinats a un representat elegit democràticament, i no a un senyor i la seua familia, i que li estem pagant el llate privat, i..., tu vas anar a la boda dels prínceps...?, xke jo no!!!

    ResponderEliminar