La frase

Us dic disfruteu la vida envoltats d'aquelles persones que més vulgueu i disfruteu tots els moments amb ells per que el temps passa i els moments i segons passats amb qui t'estimes no es tornen a repetir.



Salut!!! A viure la vida!!



domingo, 22 de febrero de 2009

Amb ilusió però desesperat


Com ja sabeu d'aci dos semanes i poc ve magdalena i no se vosaltres pero tinc unes ganes de que arrive que no ho sabeu bé però hi ha un inconvenient que estes dos semanes venen hasta la bandereta d'examens i a més a més damun a montar vages per lo de bolonya i millorar l'educació acabare en mal de cap. Per aixó tinc por per que el primer trimestre no em va anar massa be que diguem aixi que ja vorem com is sort a tots.
Aci us dise una cosa que quasi em fa plorar.
Salut!!!!

2 comentarios:

  1. exagerat! a estudiar i punt, ke es lo ke te fa falta!

    ResponderEliminar
  2. Magdalena, mai està mal.
    Claro, vosaltres teniu tota la setmana de vacances però jo no.
    I d'exàmens en tinc hasta per mig de magdalena conque a estudiar i a llegir! hahaha =D

    Lo de la vaga , no crec que en fage que ja he perdut moltes classes en el tema de França.
    Alee, que vage bé!:)

    ResponderEliminar