La frase

Us dic disfruteu la vida envoltats d'aquelles persones que més vulgueu i disfruteu tots els moments amb ells per que el temps passa i els moments i segons passats amb qui t'estimes no es tornen a repetir.



Salut!!! A viure la vida!!



jueves, 14 de mayo de 2009

anims per a seguir en l'estudi

Ho senc per que no he pogut escriure degut a que tenia molts exàmens aquest escrit el faig per animar a tots aquells que estiguen desanimats per que a l'hora de l'estudi no els va tot lo be que voldrien. (jo m’incoïs en aquest grup no obstant que mai perdo els ànims i sempre seguis cap a endavant)
La nostra lluita es aconseguir estudiar allò que mes ens agrada coste el que coste encara que tots els dies per lo del pla de Bolonya haguem de estar tancats en casa fent treballs de merda al final si lluitem i ens esforcem tot el que puguem aconseguir el que volem.
No obstant havem de seguir lluitant en contra de Bolonya per a que els estudiants puguen compaginar la carrera i poder treballar per la vesprada per tal de traure diners per a pagar-la.
Açò es una de les coses de la nostra lluita diària per això agrupat, reunis-te i sobretot lluita per tal de fer del nostre futur un futur millor.
Anims per a tots!!
Salut!!!

4 comentarios:

  1. Ixe Torlà!

    Sí, moltes vegades és difícil trobar una mica de temps per poder escriure alguna cosa..

    Encar així t'anime, i no deixis mai d'escriure!

    PD. Sort amb els exàmens!! Que a tots ens fa falta!

    ResponderEliminar
  2. això va en dobles intencions en mi?

    ResponderEliminar
  3. Sí Torlà jo pot ser sóc de les persones a que fas referència en aquest escrit.
    No me va tot això bé que m'agradaria.
    I menys en Lògica! Tu en fas?
    Ho odie ho odie!


    ;)

    ResponderEliminar
  4. Moltes gracies per comentar en el meu blog,si va un poc en segones, i de logica si que n'em fet un poc en filosofia pero casi res.
    Arreveure!!

    ResponderEliminar